Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 29 października 2015

Konkurs! Zgaduj zgadula, która to setna książka, która?

Właśnie skończyłam czytać książkę Olgi Rudnickiej (recenzja niebawem). W moim bazgrolniku jest to moja dziewięćdziesiąta dziewiąta lektura. Ze stosiku, który umieszczam poniżej, wybrałam już setną książkę. Zgadnijcie, co wybrałam?
Pierwsza osoba, która zgadnie jaką książkę czytam, otrzyma ode mnie mały upominek. Czas konkursu nieograniczony- do momentu aż ktoś trafi w setkę. Komentarze umieszczajcie pod tym postem. Będzie mi również miło, jeżeli polubicie stronę Kącika z książkami na fb.

29 komentarzy:

  1. Muszę uzupełnić spis, mi chyba też niewiele do setki brakuje. Cóż, jest 13 możliwości, niech no ja się zastanowię...
    Przyznam, ze z połowę tego stosiku sama bym chętnie przeczytała, oprócz Jelinek, bo tej to kijem nie tknę... a "Filonka" znam, lubię. Z dzieciństwa.
    Co będzie Twoją kolejną lekturą/?
    Strzelam.
    Capek"Rozmowy..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudło! To za dwa tygodnie ze sobą biorę do Warszawy, choć przyznam,że już mnie tak korci, że ledwo wytrzymuję :)

      Usuń
  2. Ja bym wybrał Szymborską. No to może Ty też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym wybrała Szymborską, ale gość nade mną był pierwszy, więc stawiam na Pippi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeeee :) choć już dawno niczego z literatury dziecięcej u mnie nie było, ale po tym, co teraz czytam, będę potrzebowała czegoś lekkiego- to taka podpowiedź :)

      Usuń
    2. To ja już wiem (chyba)! "Engelbert z rwandyjskich wzgórz" - ciężka, mocna lektura, choć skromnych rozmiarów.

      Usuń
    3. zamierzam ją przeczytać, bo mnie Hatzfelda znam całą trylogię rwandyjską

      Usuń
  4. Wybrałabym zbiór "Czy jest ktoś, kto cię kocha?", bo jest po prostu genialny i stwierdzam, że to idealna setna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudło, ale potwierdzam, że jest to genialna literatura, miałam okazję posłuchać autora i fragmentów na Festiwalu Opowiadania i się zakochałam, stąd książka trafiła na moje półki :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. nieeee, to chyba na koniec sobie zostawię :)

      Usuń
    2. W takim razie stawiam na "Ach, te Czeszki" i to moja ostateczna odpowiedź. :)

      Usuń
    3. ha, prawie, to miała być setna książka, ale ostatecznie stwierdziłam, że jednak wolę coś innego :)

      Usuń
  6. Rozmyślnie nie biorę już udziału w konkursie, bo w tym momencie to już nieuczciwe - zwłaszcza w stosunku do Agnesto, pierwszego typującego.. Wiadomo, że im później, tym większe szanse, bo mniej książek zostało. Mogłaś zostawić bez komentarzy do momentu, aż ktoś by trafił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyślałam o tym, ale z drugiej strony każdy może się wypowiadać tyle razy ile chce :)

      Usuń
    2. Spoko, to tylko zabawa, akurat mi na bonbonach nie zależało, ale zawsze musi być ktoś, kto odpowie jako pierwszy.
      Zgadzam się, że mogłaś zostawić bez komentarzy i dopiero potem oznajmić, jak ktoś trafił. Było więcej napięcia :-)
      Przy okazji - świetny pomysł, może tez kiedyś zrobię taką zgadywankę.

      Usuń
    3. no, nie pomyślałam o tym, ale mądry człowiek uczy się na błędach, więc następnym razem, jak mi coś podobnego do głowy wpadnie, to już będziemy robić napięcie :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. tak jest, właśnie ją skończyłam i teraz muszę przeczytać coś lekkiego :)

      Usuń
    2. tak, gratuluję :) Nagroda popędzi na Twój adresik :) W przyszłym tygodniu wyślę. A wszystkim dziękuję za wzięcie udziału :) Niebawem kolejny konkurs :)

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.