Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 8 października 2015

A nagroda idzie do...

Moi kochani, dziękuję za udział w konkursie, mam teraz tematów na rankingi na dwa lata ;).
Oczywiście, postaram się wszystkie umieścić na blogu i mam nadzieję, że będziecie się bawić ze mną.
No to przejdźmy do losowania, bo Oskar się już niecierpliwi.
W konkursie udział wzięły:
No to teraz składamy, by Oskar nie podglądał:
I teraz...Daj kotu karteczki, papierki, a zobaczysz co się stanie:
Jeszcze się wahał, ale jednak bardziej spodobała mu się:
Tadaaaam!!!!! Gratuluję, nagrodę prześlę pocztą :). Adres znam, chyba że się zmienił, to poproszę na maila.

 



8 komentarzy:

  1. O ja cięęęę.. Ale fajnie :) Kochany Oskarek. Nie przekupiłam zwierza, przysięgam!
    Adres bez zmian. Tylko nazwisko Hipciowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem :) w przyszłym tygodniu wyślę. Dam znać, jak pójdzie. A ja podejrzewam, że Oskar wyczuł Pumiszcze...dlatego tak za tym papierkiem latał, bo sobie pewnie pomyślał, że go do koperty zapakuję, by do panienki pognał poleconym ;)

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :)
    A ja nawet karteczkę dostałam wyjątkową! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwyciężczyni pierwszego konkursu melduje odbiór nagrody. Było i coś dla ducha, i coś dla ciała :) Dziękuję pięknie, Oskarku!

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.