Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 24 stycznia 2016

Dom Głuchego

Dom Głuchego Francisco Goi - źródło zdjęcia
Nasz dom zawsze mnie przyciągał. Broniłem się przed nim aż do momentu, gdy już naprawdę nie było po co wchodzić do środka. Tak jak teraz. zawsze znajdowałem mnóstwo powodów, żeby to spotkanie przełożyć. A on w jakiś dziwny sposób łapał mnie i nie chciał puścić. Z czasem było z tym coraz gorzej.

Zbyt długi pobyt w jednym miejscu psuje duszę - mawiał brat ojca, stryj Rudo.

[Peter Krištúfek, Dom głuchego, Książkowe Klimaty, seria: Słowackie Klimaty, Wrocław 2015, str. 24]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.