Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 22 października 2014

Znikam się literacić

Moi kochani,  jutro rozpoczynają się 18. Krakowskie Targi Książki, ale pewnie to już wiecie, bo już wszędzie o tym trąbią. Tak, wybieram się. Dlatego znikam na długi weekend i mam zamiar łajdaczyć się literacko i na Targach i na Festiwalu Conrada. Mam nadzieję, że na spotkaniu blogerów się zobaczymy i razem się będziemy sponiewierać literacko, wszakże w kupie raźniej. A w sobotę Kaś z Achy i Ochy z Książką organizuje spotkanie PoTargowe. Na jej blogu poczytacie sobie o tym więcej.
W sobotę jest również koncert Kafka Band (godzina 19:00, klub "Nie lubię poniedziałków"), w którym śpiewa Jaroslav Rudiš autor m. in. "Grandhotelu" i "Koniec punku w Helsinkach". Na koncercie będą czytane fragmenty jego najnowszej powieści "Cisza w Pradze". A tu sobie możecie luknąć co to za muza.

Do zobaczenia zatem, a jeśli ktoś się również wybiera do Krakowa, to jak zobaczy gdzieś w tłumie moli książkowych mój ognisty łeb, to się nie bać i podchodzić, zaczepiać i ściskać.

1 komentarz:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.