Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 1 października 2014

Dopisek do urodzinowego posta

Pomyślałam sobie, że przy urodzinowej okazji chciałabym jeszcze podziękować osobom, z którymi od wielu lat współpracuję, a bez których nie mogłabym przeczytać tylu wspaniałych książek. W zakładce bocznej możecie sobie poczytać, z którymi wydawnictwami współpracuję. Z niektórymi mam kontakt od ponad ośmiu lat, kiedy to jeszcze pracowałam jako redaktorka działu książka w portalu kulturalnym. Przez ten cały okres nie pamiętam, bym się spotkała z jakimiś przykrymi incydentami. Nawet, gdy recenzje były niezbyt pochlebne, to nigdy nie miałam z tego tytułu nieprzyjemności. Ze szczerego serca dziękuję zatem za niezwykle miłą współpracę Agnieszce Łasek, Arkowi Stecowi, Pani Marcie Bartosik, Pani Magdalenie Smęder, Pani Ani Augustyńczyk, Panu Bartoszowi Kamińskiemu, Pani Luizie Arament, Pani Joannie Batorskiej, Panu Michałowi Jakubikowi (dzięki niemu spełniło się moje marzenie i mogłam uczestniczyć w spotkaniu z Mario Vargasem Llosą), Pani Violetcie Wiśniewskiej, Oli Bieńko, Justynie Kawalec, Paulinie Panek, Pani Dorotce Nowak, Pani Magdalenie Śniecińskiej, Pani Agacie Janaszek, Julii Różewicz, Markécie Pěluchovej i jeszcze Pani Izie Zalewskiej, która zawsze o mnie pamięta, gdy chcę brać udział w gali wręczenia Angelusa.
Tyle podziękowań, mam tylko nadzieję, że o nikim nie zapomniałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.