Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 12 października 2014

Salon Angelusa


Moi drodzy, przypominam, że już od wtorku w ramach organizowanego przy Bruno Schulz Festiwal Salonie Angelusa będziecie mogli się spotkać z autorami, którzy w poprzednich edycjach Nagrody byli nominowani lub też otrzymali wyróżnienie. Są wśród nich Mariusz Szczygieł, Małgorzata Szejnert i Jurij Andruchowycz. Serię spotkań zakończy wieczór z finalistami tegorocznego "Angelusa"
A w sobotę poznamy laureata. Jeżeli macie ochotę przyjść na galę, to, dzięki uprzejmości organizatorów mam dla Was trzy podwójne zaproszenia. Gala jest we Wrocławiu, więc jeżeli ktoś będzie akurat przejazdem, to może się do mnie zgłosić.


Przypominam, że do 16.10.2014 roku możecie oddać swoje głosy na Nagrodę im. Natalii Gorbaniewskiej. Głosowanie i wszelkie informacje, również te o transmisji Angelusowej gali, znajdziecie na STRONIE NAGRODY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.