Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 22 grudnia 2013

Pierwszy Gwiazdor

Zawitałdo mnie przecudny Gwiazdorek. Aż z Zielonej Góry do mnie przyfrunął. Zastanawiam się tylko, gdzie zaparkował reniferosanie. A przyniósł mi cudny ścienny kalendarz. Ale nie jest to zwykły kalendarz, który możecie kupić w księgarni czy innym sklepie. To jest kalendarz zaprojektowany tylko dla mnie i nikt takiego nie ma. To kalendarz dla miłośnika książek, z pięknymi reprodukcjami i cytatami ze świata lektur. No coś pięknego! Bardzo dziękuję Gwiazdorkom.


A tymczasem Oskar leniuchuje niedzielnie:

2 komentarze:

  1. Boski!!! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż Ci sama zazdroszczę tego kalendarza hihi. Ale nie. U nas Tylkowski. Poza tym może być tylko jeden taki kalendarz!:)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.