Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 26 kwietnia 2012

Majowy rozkład jazdy

Co roku, 1. maja we Wrocławiu zbierają się na rynku gitarzyści z całego kraju, by wspólnie odegrać na tysiącach gitar przebój Jimiego Hendrixa "Hey Joe". Po biciu rekordu na Wyspie Słodowej są koncerty. W tym roku zagra zespół Europe. Pamiętacie to?
Nie żebym była fanką i się zasłuchiwała utworami Europe. Tak naprawdę kojarzę tylko ten hicior. Ale co tam, boooo...WYGRAŁAM BILET :))))) No to mam nie iść? Bo nie znam? A to poznam :)))).
I tak mi się pięknie sezon koncertów plenerowych otwiera.
A już 03.05. majówka we Wrocławiu i wystąpią Strachy na Lachy, Nosowska, Perfect i Illusion. Na to się wybieram.
A 10.05. juwenalia i darmowe koncerty :)))) Mmmm, jak ja to lubię :) I sobie będę skakać przy Fiszu, Hurcie, Vavamuffin, Happysad, Bednarku i EastWest Rockers :)

No. To sezon koncertowy uważam za otwarty :)

1 komentarz:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.