Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 19 listopada 2011

Międzynarodowy Festiwal Kryminału

Już we wtorek 22.11. rusza Międzynarodowy Festiwal Kryminału. Program MFO jest dostępny na festiwalowej stronie.

Ja tak tylko jedną nogą, bo druga w łóżku. Źle się czuję. Od miesiąca nie mogę doleczyć gardła. Boli. Do tego jeszcze paskudny kaszel. I jeszcze teraz zawroty głowy i przeziębienie. Ogólnie jestem osłabiona i jak tylko wracam z pracy, to zasypiam. Choć staram się coś podczytywać i coś oglądać. A tu jeszcze do pracy trzeba chodzić. Ech...Wrócę, jak tylko przestanie mi się tak w głowie kręcić :(

2 komentarze:

  1. Ojej bidulino:( To życzę natychmiastowego powrotu do zdrowia! Nie pij/jedz miodu, bo to tak naprawdę podrażnia gardło jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.