Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 9 listopada 2011

Przerwa na reklamę

Zapewne zauważyliście, że co jakiś czas zmieniam szatę graficzną bloga, a ponieważ jestem totalnym imbecylem komputerowym, to sama sobie takich cudenek nie potrafię zrobić. Ale jest na świecie osóbka, która zupełnie bezinteresownie projektuje te piękne bannerki i tło. Ada ma smykałkę do tworzenia przepięknych i oryginalnych grafik. Sami sobie popatrzcie, a jeżeli Wam się podobają jej prace, a chcielibyście pokombinować z interfejsem na Waszych blogach,zachęcam do skontaktowania się z Adą (ssstrzalka@tlen.pl, maila do Ady podaje też z lewej strony na blogu, by łatwiej było go odnaleźć).








9 komentarzy:

  1. Ada respect!!! aś

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdo - wiadomość na FB pisałam z komórki i chciałam też z komórki obejrzeć sobie ten wpis na Twoim blogu. Niestety, nie ustawiłaś sobie możliwości oglądania bloga z komórki:)
    Wystarczy wejść w układ -> szablon (w nowym interfejsie) i obok"publikowane w blogu" jest "komórka". Jeden klik i już. Ty tego na komputerze nie odczujesz, a odwiedzającym mobilnym czytelnikom będzie łatwiej. Nie jest to może sprawa życia i śmierci, ale taki malutki wihajster ułatwia życie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aś, kochana, dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ada - to było do mnie? Znaczy te podziękowania? Czyżbyś znalazła jakiegoś klienta? Jeśli tak, to tylko się cieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee nie to było do koleżanki od pierwszego komentarza :-) Ale jak kogoś znajdę to się pochwalę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalio=> dzięki za pomysł. Ja jestem totalnie akomputerowa i nawet mi do głowy nie przyszło,że taka opcja jest. Zaraz ją uruchomię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalio=> próbowałam, ale zaraz pogryzę klawiaturę. Nie chce mi zapisać zmian. Chrzanię, nie będę się z tym durnym panelem "kłócić" :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.