Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 2 października 2011

Kilka newsów

Moi drodzy, dziś ogłoszenie laureata Nike. Wczoraj czytelnicy przyznali swoją Nike Sławomirowi Mrożkowi. A jeżeli chcecie sobie poczytać ciekawy wywiad z jednym z jurorów Nike, to zapraszam TUTAJ.

A teraz wiadomość, która wprawiła mnie w szampański humor. Z wiarygodnego źródła wiem, że gośćmi, którzy wezmą udział w dyskusji "Pisarz na granicy prawdy", która odbędzie się w ramach MFO, będą Paweł Smoleński, Jakub Żulczyk i ...Magdalena Grzebałkowska !!! A ja właśnie podczytuję biografię ks,. Jana i już wiem, że jest to jedna z najważniejszych dla mnie książek. I już chciałam napisać e-maila do autorki z podziękowaniami i pytaniami, a tu taka niespodzianka! :)

2 komentarze:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.