Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 25 sierpnia 2011

Jedna bardzo ważna informacja

Wydawnictwo Znak na swojej stronie na fb podało informację: 21 października w Warszawie ze swoimi czytelnikami spotka się Mario Vargas Llosa.
Nie mogę utrzymać emocji w ryzach. To mój ukochany pisarz, to moje marzenie, dłoń jego uścisnąć. Nie wiem jednak, czy mi się to uda, bo na spotkanie trzeba będzie mieć wejściówki, ale jak je zdobyć, jeszcze nie wiadomo. 
Maaatko- Llosa w Polsce!!!!!

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! Niestety, do Warszawy nie dam rady dojechać:(

    OdpowiedzUsuń
  2. A Llosa był już w Polsce, chyba pod koniec lat 90-tch, bo nawet na targach książki wpisał mi się do książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie "Matko Llosa w Polsce", które szkoda, że nie będę mogła tam być.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niestety mnie nie będzie :( Żałuję ogromnie. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się zdobyć wejściówki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dupa. Nie dość, że w tym samym czasie będą katowickie targi, to jeszcze specjalne wejściówki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. czytanki.anki => masz podpis Llosy?! Maaamo, ja go uwielbiam! Zazdroszczę, ja się tam muszę dostać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Futbolowa=> olej targi, Llosa już nie przyjedzie! A wejściówki- będzie informacja na fejsie, to sobie daj do ulubionych stron Znak i śledź wiadomości :) Ja też będę się czaić.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.