Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

wtorek, 8 marca 2011

ZAZ - kolejna fascynackja muzyczna

Usłyszałam ją w moim ukochanym Radiu RAM i mnie zauroczyła. A teraz się dowiaduję, że będzie 29.06. grała we Wrocławiu. A ja 25.06. mam wesele kuzyna, a później wesele brata, a w międzyczasie 80. urodziny Dziadzia, do tego należy wziąć pod uwagę 30. rocznicę ślubu rodziców i 55. rocznicę ślubu Dziadków. Nie wspomnę już o Dniu Ojca i Dniu Matki po drodze. A wszystko wiąże się z prezentami. A na prezenty trzeba mieć jakieś środki finansowe. Najlepsze jest to, że wszystkie imprezy kumulują się w okresie maj-sierpień, więc Jarocin już sobie podarowałam. Ale podarować sobie koncert ZAZ? Phi! Tylko 140 zł bilety. Ech...Ma ktoś pomysł jak tu sobie gdzieś dorobić?
A pod tym linkiem znajdziecie, to co mnie zachwyciło. ZAZ - Je Veux

1 komentarz:

  1. Ja ZAZ dla odmiany usłuszałam w moim ukochanym radiu w Trójce. Nie chcę Cię martwić ale także w czerwcu i także we Wrocławiu 18.06 zagra pani AYO a dzień wcześniej 17.06 pan Bobby McFerrin! a wcześniej majówka! Zwariować można:) Ja to mam większy problem bo do Wrocka muszę dojechać. Daleko nie mam bo jakieś 150km ale jeśli się nie chcę wracać po nocy to trzeba mieć nocleg a to wiadomo kosztuje! I jak to wszystko połączyć? Pani AYO czy pani ZAZ? Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.