Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 17 grudnia 2010

Nim stanie sie tak

Wstałam dzisiaj rano z niezwykle miłym uczuciem ,że jeszcze tylko kilka godzin i weeekend :)))) W pracy szybko dzień zleciał i teraz mogę się zakopać w kordełkę (tak właśnie- w kordełkę- nie kołderkę), wsadzić nos w książkę, wcisnąć sierściucha pod pachę i wyruszyć w podróż wyobraźni wraz z Jędrzejem Morawieckim. A tymczasem zostawiam Was z piosenką, która cały dzień dzisiaj nie daje mi spokoju. Niech się spełni :)

5 komentarzy:

  1. Ta piosenka jest zajebista w wykonaniu Ratatam --> http://www.youtube.com/watch?v=nZSpbxLpSzA
    A ja się wreszcie wyśpię (po dwóch dniach wstawania o 4 rano ;D)

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz, że ja też pod KORDEŁKĘ wchodzę, tak już od dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada=> dla mnie za rockowe jest to Ratatam
    Kaś=> a mówiłaś: Biełdroneczko, biełdroneczko leć do nieba? " :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mag mówiła bistonosz:) , portfelt, piewnica...i długo by jeszcze wymieniać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaś=> "tererekspres' :) nigdy nie potrafiłam tego poprawnie wymówić :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.