Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 17 lipca 2015

Sałatka z indykiem i owocami

Lubię nieoczywiste połączenia smaków. Truskawki i indyk? Czemu nie? W sam raz na lekką kolację.
Co potrzebujemy:

pierś z indyka
mix sałat z rukolą
10 średnich truskawek
1 pomarańcza
1 limonka
kiełki rzodkiewki
2 łyżeczki miodu
1 łyżeczka musztardy
listki świeżej mięty

Sposób przygotowania:

Pierś marynujemy w miodzie, soku z limonki i musztardzie. Najlepiej zostawić na noc w lodówce. Ja sobie ją pokroiłam na mniejsze kawałki od razu.
Mięso podsmażamy na patelni. 
Do miksu sałat dodajemy pokrojone truskawki i pokrojoną połówkę pomarańczy oraz opakowanie kiełków. Na koniec dodajemy indyka. 
Sałatkę polewamy dressingiem przygotowanym z soku z połowy pomarańczy wymieszanego z miodem. 
Posypujemy listkami świeżej mięty i wcinamy.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.