Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 23 lutego 2011

Książki do wymiany

Zrobiłam mały porządek w swoich zbiorach i znalazłam kilka książek, które chętnie wymienię na jakieś inne. A oto stosik wymiankowy:
Od dołu samego, do samej góry idzie to tak:
1. Marcin Wilk "W biegu...książka podróżnicza"
2. Bernhard Schlink "Koniec tygodnia"
3. Barry Forshaw "Steig Larsson. Mężczyzna, który odszedł za wcześnie"
4. Mathias Malzieu "Mechanizm serca"
5. Olga Tokarczuk "Prowadź swój pług przez kości umarłych"
6. Tomasz Kwaśniewski "Dziennik taty"
7. Max Cegielski "Oko świata"
8. Julie Powell "Julie & Julia"
9. Michael Ende "Momo"
10. M.Vargas Llosa "Jak ryba w wodzie"
11. Jean Rolin "I ktoś rzucił za nim zdechłego psa"
12. "Islandia. Przewodnik nieturystyczny"
13. "Trójmiasto. Przewodnik Krytyki Politycznej"

 Tyle wygrzebałam książek, które chcę puścić w świat. Ktoś zainteresowany wymianą? Proszę o propozycje w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. Barry Forshaw "Steig Larsson. Mężczyzna, który odszedł za wcześnie"
    a czego chciałabyś w zamian? :D masz jakieś pragnienia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Isabelle=> z tych, które przychodzą mi od razu do głowy to:
    1.M.V.Llosa "Rozmowy w Katedrze", "Ciotka Julia i skryba", "Zeszyty don Rigoberta", "Pantaleon i wizytantki"
    2. Wojciech Tochman "Jakbyś kamień jadła", "Córeńka"
    3. Jean Hatzfeld "Strategia antylop"
    4. "Cukiernia pod Amorem"
    5. Książki z serii o Flawii de Luce

    OdpowiedzUsuń
  3. A co chcesz za to futrzaste obok? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeżarło mi komentarz chyba.
    czy interesują cię tacy autorzy jak Waters i McEwan?

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza=> nie interesują mnie, niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. A ta Islandia to fajna jakaś?

    Dysponuje "Cukiernią" na podmianę.
    Możemy się wymienić we Wro, bedę 7 lipca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam niestety nic na wymianę, ale gdybyś zechciała wystawić "Islandię. Przewodnik nieturystyczny" na podaju albo fincie, to bardzo chętnie bym pobrała!(oczywiście za niewygórowaną ilość punktów) :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.