Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

wtorek, 30 września 2014

Rusza 10. Międzynarodowy Festiwal Opowiadania

Już jutro moi kochani rusza MFO. Środa jest dniem inauguracyjnym, więc w tym dniu nie ma jeszcze stałego punktu programu tzn. czytań, ale są za to inne atrakcje:


16:00 OTWARCIE WYSTAWY TOMASZA BRODY / TOMASZ BRODA EXHIBITION – OPENING
Galeria Szewska Pasja, ul. Szewska 27 / “Szewska Pasja” Gallery

17:00 PREMIERA ANTOLOGII „NOWE MARZY” z udziałem finalistów oraz redaktorów - Nataszy Goerke, Marty Mizuro, Dariusza Sośnickiego
Księgarnia Hiszpańska / Spanish Bookshop - wstęp wolny

18:00 FILM: MROŻEK
„Amor”, Sławomir Mrożek, 90’
„Powrót” / „Eine Rückkehr”, Sławomir Mrożek, 90’
Po filmach dyskusja z udziałem dr. Milana Lesiaka (UWr.)
Kino Nowe Horyzonty, sala nr 4- bilety w cenie 11 zł

Zapraszam do śledzenia bloga, postaram się relacjonować Wam na bieżąco, co się w tym naszym literackim Wrocławiu będzie w tych dniach działo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.