Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 28 września 2014

Pióro i Pazur- przyznano wyróżnienia


Wczoraj podczas uroczystej gali na Festiwalu Literatury Kobiecej w Siedlcach jury w składzie:
dr Bernadetta Darska- przewodnicząca, Katarzyna Czajka, Teresa Drozda, Anna Luboń i Grażyna Musiałek przyznały wyróżnienie w kategorii "Pióro" za najbardziej wzruszająca powieść 2013 roku Grażynie Jeromin-Gałuszce za powieść „Magnolia” (Wyd. Prószyński i S-ka).
W kategorii "Pazur" za najzabawniejszą książkę 2013 roku  otrzymała Danuta Noszczyńska za powieść „Wszystkie życia Heleny P.” (Wyd. SOL).

2 komentarze:

  1. Nie na czasie jestem - oba tytuły pozostają mi nieznane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale to książki wydane w 2013, ja w sumie dopiero w tym roku trochę więcej z literatury kobiecej czytałam, więc może za rok tych pozycji, które przeczytałąm będzie więcej :)

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.