Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 10 sierpnia 2014

Zakała i zakalec


ZAKAŁA

Noc ciemna, głucha noc. lampka zwabiła ćmę. Ćma zwabiła Oskara. Polowanie rozpoczęte. Lampka zgaszona, a wyścig z ofiarą nadal trwa. Nagle - ŁUUUUP!!! 
Zapalona lampka. Zrzucony telefon. Zbita szybka. Telefon jest służbowy. 
Oskar jest nażarty.






ZAKALEC
 No cóż, czy ktoś ma sprawdzony przepis na ciasto drożdżowe?  Ciasteczkowy zaraz pożre ten kawałek, bo zakalce tez bywają smaczne...

10 komentarzy:

  1. Święta prawda - kiedy owad wleci do mieszkania zajmowanego przez kota, to ratuj się kto może... Najlepiej pochować szybko wszystkie kruche przedmioty, bo futrzak dostaje amoku. Z Pumiskiem jest identycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tylko mój kot ignoruje wszelkie żywe stworzenie? Co innego kanapę, fotel, zwinięty dywan czy książki i zeszyty. One wyglądają w jego oczach bardzo zachęcająco :)

      Usuń
  2. Pół biedy, że służbowy ;-) ja tak straciłam rodzinną pamiątkę, wazon z grubego, rzeźbionego szkła.. Pan Kot po prostu nie wyhamował na stole ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko jak ja to szefowi mam powiedzieć? Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierz ze sobą Oskara niech się wytłumaczy :)

      Usuń
    2. Tjaaaa. kot, który się tłumaczy i do tego jeszcze ma wyrzuty sumienia...tjaaa...

      Usuń
    3. Wytłumaczyłby się, tak, jak na kota przystało: "Stłukłem, to stłukłem - na *** drążyć temat...?". :P

      Usuń
    4. O to,to,to, w rzeczy samej...i bądź tu teraz rodzicem i świeć za dziecko oczami...ech....

      Usuń
  4. Ja mam przepis na drożdżowca, który zawsze wychodzi, ale muszę poszukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, to jakbyś znalazła to byłabym wdzięczna :) Tego jest pełno w necie, ale najlepsze są przepisy sprawdzone przez znajomych

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.