Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 15 sierpnia 2014

Dialogi rodzinne

Wiecie co to jest cebula? Otóż, cebula to taka zjeżdżalnia wodna. Wchodzisz do cebuli, zjeżdżasz w zawrotnym tempie i lądujesz w wodzie o głębokości 4 m. 

Dziewczynki, Wiki ( lat prawie 8), Wanessa ( lat prawie 5) pojechały na basen. Pytam je po przyjeździe, jak się bawiły.

Wiktoria: Chciałam zjechać na cebuli, ale tata mi nie pozwolił, a już kiedyś zjeżdżałam.

Ja: Nooo, ciocia to by raczej nie zjechała na takiej cebuli.

Wiktoria: Ciocia by nie mogła!

Ja: A dlaczego?

Wiktoria: Bo ciocia jest za gruba.

(...) lepszej motywacji do diety nie potrzebuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.