Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 24 sierpnia 2014

Wesoły autobus

Do Wrocławia przyjechał czerwony autobus z cyrkowcami, żonglerami, muzykami, aktorami i innymi artystami, którzy na życie zarabiają sztuką "zaczepną". BuskerBus to Międzynarodowy Festiwal Artystów Ulicznych specjalizujących się we wspomnianej formie artystycznej. 
Co roku pod koniec sierpnia na wrocławskim rynku (swoją edycję festiwal ma jeszcze w Zgorzelcu, Zielonej górze i Brzegu) pojawiają się autobusowe przystanki, na których dzieją się niecodzienne rzeczy. Chodząc tak wczoraj od przystanku do przystanku, natknęłam się na:

 1. Przystanek Portugalia, a na nim kucharz, który wprawdzie nieźle żonglował garnkami, ale jednak potrzebował pomocnika z publiczności.

Oczywiście, nie może taki pomocnik wejść do kuchni bez specjalnego stroju.
Najpierw masaż
Teraz "fartuszek"
I już możemy pomagać



 2. Przystanek Tajlandia, a na nim dwoje staruszków ze swoją miłosną historią.




3. Przystanek Brazylia, a na nim...a niech się sam przedstawi:
 Oprócz tańców wygibańców Guga Morales potrafi jeszcze:



4. Przystanek Argentyna Urugwaj
  

na którym padłam prawie tak samo jak artysta, ale jemu do śmiechu nie było:



Czyż nie jestem piękny?

 

2 komentarze:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.