Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 16 grudnia 2011

Pisarz jaki jest nie każdy widzi

Wydawnictwo Czarne obchodzi swój jubileusz 15 - lecia. Z tej okazji uraczyło swych czytelników zwierzeniami swoich autorów. Mnie powalił Mariusz Szczygieł ze swoimi zbiorami trójwymiarowych ulotek i kartek i Justyna Bargielska ze swoją słabością do kolczyków.
Filmiku ze Szczygłęm nie udało mi się wrzucić, ale ciekawych odsyłam pod tego linka
Miłego oglądania :)


10 komentarzy:

  1. Mag, w trzech zdaniach udało Ci się zawrzeć słowo "swój" aż pięciokrotnie. ;)

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Od momentu przeczytania "Gottlandu " uważam, iż Mariusz Szczygieł wielkim autorem jest. A wiele książek ze wspomnianego wydawnictwa okupuje pierwsze miejsca na mojej czytelniczej liście marzeń.( Może Mikołaj to przeczyta ? )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sobie cenię wydawnictwo Czarne za to, co wydają! Nieskończonych takich rocznic im życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata=> studiowało się w końcu tę polonistykę :) Pozdrawiam serdecznie - sama się z siebie uśmiałam :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ronja=> też go uwielbiam, a i sympatyczny z niego człowiek jest. A w szczególności ujął mnie tym kiczem i kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. patrycja=> uważam,ze Czarne ma najlepszą w Polsce serię reportażową

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie dzięki za ten link. Świetne te filmiki. A identyczny obrazek z ołtarzyka miała moja prababcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. snoopy=>tych filmików jest więcej :) Rewelacyjny pomysł ze strony wydawnictwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie zaglądałam na twojego bloga, ale mam dla Ciebie newsa, który z cała pewnością Cię zaciekawi :)
    Otóż w poniedziałek w Literatce na Rynku odbędzie się wieczór autorski z Świetlickim,a z tego co pamiętam mocno cenisz jego twórczość :)
    Przesyłam dokładne informację http://mlodzi.wroclaw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=17555:1912-wieczor-autorski-marcina-wietlickiego&catid=196:rozmowy&Itemid=35
    serdecznie pozdrawiam :)
    Przy okazji z przyjemnością bym się tam z Tobą spotkała przy kawie, lub drinku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. biedronka=> ooo, dzięki za info, postaram się wyrobić na 18. Umówimy się jakoś? Jak coś to chyba poznasz mój rudy łeb :) to się nie krępuj i podchodź :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.