Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 7 września 2011

Wrześniowy "Bluszcz"

Już jest! Wrześniowy "Bluszcz"! Ile ja się na niego zawsze naczekam! 
A widzicie kto jest na okładce? Tak, tak, Don Pedro Almodovar!  Jeden z moich ulubionych reżyserów jest w tym miesiącu bohaterem numeru. A jak przystało na postać pierwszoplanową- poświęconych jest mu kilka artykułów. I tak Ewa Mazierska pisze o tym jak hiszpański filmowiec zmienił wizerunek Hiszpanii, natomiast Wojtek Kałużyński analizuje problem płciowości w jego filmach. Poza tym są wywiady z Romanem Kłosowskim, Marią Nurowską, Dubravką Ugresic, Gabą Kulką, Ewą Kasprzyk. To, co mi się wydaje nowe, to duża ilość fragmentów powieści, które mają się ukazać. Ciekawie zapowiada się również artykuł Agnieszki Drotkiewicz o Houellebecqu oraz felieton Kazimiery Szczuki (mam nadzieję, że to będzie stała rubryka). A poza tym dużo recenzji filmowych, książkowych i muzycznych oraz stali autorzy ze swoimi tekstami. Numer zapowiada się interesująco, choć "wstępniak" od Naczelnego o strachu ma charakter lekko intrygujący.

2 komentarze:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.