Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

wtorek, 25 stycznia 2011

Żyjąc tracimy życie

"Geniusz przypomina raczej w swym działaniu latarnię morską, która posyła jeden promień, po czym na czas jakiś gaśnie, tyle że geniusz objawia się bardziej kapryśnie i może raz po raz zabłysnąć sześcioma czy siedmioma promieniami (...) a potem zapaść w ciemność na cały rok bądź na zawsze. Kierować się zatem jego promieniami jest niemożebne, a kiedy najdzie ich mrok, ludzie obdarzeni geniuszem w niczym się nie różnią od innych."
(Virginia Woolf)

25.01.1882 - 28. 03. 1941

4 komentarze:

  1. Widzę Mag, że jesteśmy na tych samych urodzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! To dzisiaj! Wielkie dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Virginia=> pod koniec marca, podejrzewam, że również spotkamy się na tej samej uroczystości, tylko świeczkę już nie na torcie będziemy stawiać
    Snoopy => No dzisiaj, dzisiaj, a Ty gdzie się podziewasz? Już dawno Cię nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem, jestem - cały czas czytam, ale nic nie piszę. Czasem tak mam, że weny brak. Zresztą wierzę w tę zasadę, że "błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia nie próbują tego ubrać w słowa".

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.