Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 23 kwietnia 2015

Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich



Bo jeśli raz przywykliśmy do tego, aby radość i pociechę czerpać z książek, to już się bez nich nie potrafimy obejść. Jakżesz to byłoby straszne, gdyby nieśmiertelny skarbiec ludzkości zawarty w książkach znalazł się tylko na kasetach i w aparatach telewizyjnych lub podobnych mediach!
            Nie chcę pośrednictwa głosu osoby, która wpycha się między mnie i autora. Słowami napisanymi w samotności chcę się napawać w samotności, i to w takim tempie, które mi odpowiada. Czasami chcę czytać książkę, połykając ją żarliwie, a czasami ugryźć trochę tu i tam różnych książek, tak jak zwierzę skubie wśród różnych krzewów i czuje różne smaki.
[Astrid Lindgren]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.