Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 14 października 2013

Salon Literacki Angelusa-Jurij Andruchowycz



Jak zapewne zwróciliście uwagę, wprowadziłam trochę porządku na blogu. Od dziś na stronie głównej będę tylko umieszczała informację co jaki post się ukazał i w której zakładce. Myślę, ze w ten sposób mój Kącik z książkami zyska na przejrzystości. Na stronie głównej zamierzam też umieszczać posty, które nie podchodzą pod żadną zakładkową kategorię. Mam nadzieję, że nadal będziecie się czuli tutaj dobrze. A tymczasem zachęcam do przeczytania relacji z dzisiejszego spotkania literackiego z Jurijem Andruchowyczem, które 
inauguruje Literacki Salon Angelusa. 

Codziennie, do soboty w księgarni Tajne Komplety będą się odbywały wieczory autorskie z udziałem finalistów Literackiej Nagrody Europy Środkowej Angelus. Kto ciekawy co się dzisiaj wydarzyło zapraszam do
odwiedzenia zakładki RELACJE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.