Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

wtorek, 15 października 2013

Blog w przebudowie

No dobra, nie o to mi chodziło z tymi zakładkami. Myślałam, że poszczególne zakładki będą funkcjonować jako osobne strony, gdzie będzie można publikować osobne posty z funkcją komentowania. Otóż-nie, tak się nie da. Poszczególne zakładki to jedna strona i jeden post, żeby było tak jak ja sobie to wyobrażam, trzeba coś pogmerać przy kodzie html. Ja się kompletnie na tym nie znam, ale na szczęście mam Adę, która wszystkie moje jęki dzielnie znosi i mi bardzo pomaga przy graficznych rzeczach. Proszę więc o trochę cierpliwości i już po weekendzie powinno wszystko być na swoim miejscu i tak jak to sobie wymarzyłam :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.