Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 10 czerwca 2011

Pogo dla Kasi - Eter - koncert charytatywny

Wczoraj byłam na koncercie charytatywnym organizowanym dla dziewięcioletniej Kasi Pogorzała.
W grudniu 2010 roku u Kasi rozpoznano chłoniaka (nieziarnicznego) typ B migdałów. Rozpoczęte pięciomiesięczne leczenie, cztery cykle chemioteriapii w klinice Hematologii i Onkologii Dziecięcej we Wrocławiu nie przyniosły skutku. Obecnie przyjmuje ośmiokrotnie większe dawki chemioterapii, która powoduje bardzo dużo skutków ubocznych i poważną degradację stanu ogólnego organizmu. Wymaga to stosowania wielu leków farmakologicznych, częstych transfuzji krwi, które poprawiają stan dziecka i pozwala na przyjęcie następnego bloku , który znów bardziej pogarsza stan zdrowia. Leczenie jest bardzo żmudne i kosztowne. I dlatego, by pomóc rodzicom Kasi w zebraniu pieniędzy na leczenie, zorganizowano koncert, w którym wystąpiły Neony, Hurt, Kasia Kowalska i Bracia Cugowscy. Podczas koncertu była prowadzona też licytacja. Muzycy i artyści przekazali na aukcje różniaste przedmioty. Hurt podarował słynnego Misia-lampkę, z której rozchodzi się Moc światła Misia (poszła za 550 zł), Kasia Kowalska podarowała przepiękny naszyjnik, który wylicytował mój kolega (2200 zł), była kolekcja złotych płyt zespołu Illusion (8000 zł!) i wiele innych gadżecików. 
W sumie to jestem trochę zaskoczona, bo chodzę często na takie zbiorowe koncerty i zawsze jest pełen klub, że nawet palcem nie można kiwnąć, a o podrygiwaniu już nie wspomnę. A wczoraj, mimo że bilety były tanie (25 zł), to ludzi niewiele. Ale ważne, że zlicytowano wszystkie przedmioty, bo cel szczytny. 
A tymczasem dzielę się z Wami zdjęciami- jak to mam w zwyczaju. Koncerty były świetne, choć krótkie. Niemiło zaskoczyła mnie Kasia Kowalska. Prosiliśmy, by za wylicytowany naszyjnik zagrała "Jeśli możesz mi pomóc", ale wokalistka stwierdziła, że zespól nie jest na to przygotowany. Nie zagrali. Ale cóż począć- Gwiazda to Gwiazda. 

 Neony
 Smoła- Hurt
 Hurt - szaleństwo :)
 Maciek-Hurt-no czyż można się oprzeć takiej roześmianej buźce?
 Boskie trio- Załęsik z Hurtu i chłopaki z Neonów
 Gwiazda

3 komentarze:

  1. Szkoda że nie mogłem wziąć udziału u w tym przedsięwzięciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, bo ja nawet nie słyszałam o tym koncercie, czyżby dość słaba reklama ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronko, były plakaty na mieście, na fejsie też była duża promocja

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.