Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 22 czerwca 2011

Dopisek

Zapewne osoby, które odwiedzają mój kącik regularnie zauważyły, że przez dwa ostatnie dni ciągle coś zmieniam, bo mnie w ogóle jakoś tak na zmiany wzięło. Myślę,że tak na jakiś czas zostanie. Jestem okropną estetyczną laiczką i kolorystyczną ignorantką, co widać w tej pstrokaciźnie. Ja się w niej odnajduję, mam nadzieję, że Wy się też odnajdziecie i nie zmykniecie do innych kącików-bardziej stonowanych, wyciszonych. Wiem, wiem, że takie kolory mogą rozpraszać, ale...spróbujemy? Może nie będzie tak źle.
A teraz najważniejsze : BARDZO DZIĘKUJĘ ADZIE STRZELECKIEJ, która jest autorką tego cudnego bannerka. Smoki w boki, ściski-pociski, i w ogóle same słodkości- DZIĘKUJĘ!!! 
No to już Was nie męczę. Dobrej nocy. Koloro! (skrót od kolorowych snów:)

16 komentarzy:

  1. banerek jest pięknisty, słów mi brak. Naprawdę. Zazdraszczam :-)
    Kolorki też fajniste. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiektywnie: baner jest strasznie fajny, śliczny, ale olbrzymi. Wchodząc na bloga nie widzimy w pierwszym momencie nic, tylko baner i trzeba w dół, w dół, by zobaczyć treść. Co do kolorów, to faktycznie ich tu sporo, ale wypowiem się za jakiś czas, przy czytaniu dłuższych treści.

    Rozumiem szaleństwo zmian, też mnie dopada od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. książkowo-=> wiem, że banner jest ogromny,ale chyba nie da rady go jakoś zmniejszyć, bo wtedy nieładnie wygląda, ale jeszcze będę nad tym pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Banner cudności, ale rzeczywiście kapkę duży. Rozumiem, że na stoliku rzeczy, które lubisz najbardziej?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory są ok:)Najważniejsza jest treść, dlatego odwiedzam kącik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuję oś z tym banerem zrobić, żeby był mniejszy, ale za pewne wtedy nie będzie taki fajny.
    I Magda nie ma za co dziękować, to była dla mnie przyjemność zrobić taki baner :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Ada, jest za co dziękować. Dla mnie to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dr Kohoutek=> a bardzo mi miło, a dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, banner rewelacyjny. Nic nie kombinuj, dobrze jest, jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. i mnie się podoba! naprawdę na PLUS:) sama bym taki banerek chciała mieć, ale rączki mam do tego obie lewe( choć leworęczna jestem) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mag piękny ten baner i mi jego wielkość wcale nie przeszkadza. Też mnie naszła chęć zmiany na blogu, od jakiegoś czasu się zbieram do tego:) Może poproszę męża żeby mi zrobił coś fajnego, albo wyszukam coś gotowego hmm zobaczy się:)a zestawienie fioletu i zieleni jak najbardziej dobrze się zgrywa, choć jeszcze fajniej prezentowałby się ciemny soczysty fiolet z tą zielenią ale z przyczyn praktycznych musi być jaśniejsze tło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nowy baner gotowy, w tych samych kolorach, ale nawet lepszy :-) Tylko teraz czekać aż Mag wstawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że zmiany duże i bardzo pozytywne :) W końcu lato, więc mamy ochotę coś pozmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie się podoba taki szeroki. Bo on nie jest duży tylko rozległy w szerz. W ogóle podoba mi się teraz szablon i miło się czyta.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.