Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 1 stycznia 2015

Piosenka przewodnia i wyzwanie na 2015 rok

Mam swoją piosenkę przewodnią, która napędza dobre myśli i motywuje do działania, słucham jej od kilkunastu lat, zaczęłam chyba w liceum. Na dobry początek roku:
Na fb w grupie Anonimowych Książkoholików znalazłam ciekawe wyzwanie na 2015 rok i sobie powiedziałam: czemu nie?
Jeden punkt tylko muszę zmienić- książka przeczytana w języku angielskim. Niestety mój antyjęzykowy talent, nie pomaga mi w nauce jakiegokolwiek języka, więc zamiast książki w języku angielskim w wyzwanie wstawiam sobie tomik poezji. A Wy macie jakieś wyzwania czytelnicze na 2015 rok?

Zerknijcie jeszcze na zakładki po prawej stronie. Pojawiło się tam nowe zdjęcie - 
Poczta książkowa. Wystarczy kliknąć w obrazek i już jesteśmy na stronie bardzo ciekawej inicjatywy. Otóż, jeżeli nie wiecie, co komuś podarować na prezent albo po prostu nie macie odwagi powiedzieć czegoś wprost, wchodzicie na stronę Poczty książkowej, wybieracie książkę, a dobre duszki pracujące w tej internetowej księgarence pięknie pakują wybraną przez Was pozycję i wysyłają pod wskazany adres.

2 komentarze:

  1. O Poczcie Książkowej ostatnio trochę czytałam i uważam, że inicjatywa jest zacna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fb można podpatrzyć jak duszki pakują te książki, aż żal odpakowywać takie małe dzieła sztuki

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.