Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 31 sierpnia 2013

Siódemka Angelusa



Wczoraj wyłoniono siódemkę finalistów Literackiej Nagrody Europy Środkowej Angelus. Niezwykle mnie cieszy fakt, że do finału dostał się Szczepan Twardoch, choć mój przyjaciel twierdzi, że wygra Oksana Zabużko. To się okaże 19 października podczas uroczystej gali. A przed ogłoszeniem wyników odbędzie się mini-festiwal literacki, na którym będzie można spotkać nominowanych autorów, a wśród nich:

1. Karl-Markus Gauss “W gąszczu metropolii”, tłum. Sława Lisiecka (Wydawnictwo Czarne)
2. Kazimierz Orłoś “Dom pod Lutnią” (Wydawnictwo Literackie)
3. Ludmiła Pietruszewska “Jest noc”, tłum. Jerzy Czech (Wydawnictwo Czarne)
4. Jerzy Pilch “Dziennik” (Wielka Litera)
5. Andrzej Stasiuk “Grochów” (Wydawnictwo Czarne)
6. Szczepan Twardoch “Morfina” (Wydawnictwo Literackie)
7. Oksana Zabużko “Muzeum porzuconych sekretów”, tłum. Katarzyna Kotyńska (W.A.B.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.