Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 13 października 2012

Lepiej późno niż wcale...

Ale ze mnie wyrodne stworzenie... Tyle się dzieje ostatnio, że zupełnie mi z głowy wyleciało...
A sprawa dość istotna, bo oto 01.10. Kącik z książkami obchodził swoje dwa latka. Z tej okazji, z dwutygodniowym opóźnieniem chciałam tylko Wam wszystkim podziękować za to, że jeszcze się niektórym nie znudziło zaglądanie do mojego kącika. I zapraszam, jak zwykle, na dobrą książkę, ciacho i truneczki.

16 komentarzy:

  1. Mag, serdeczne gratulacje! Dwa latka to piękny wiek. Życzę Ci wiele rewelacyjnych książek, przyjaznej klawiatury i masy pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala to w takim razie najlepszego dla bloga. Zagl\ądam na niego z ogromną ciekawością i będę to robić nadal. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja u Ciebie również lubię poprzebywać :)

      Usuń
  3. Gratulacje, czytanie Twojego bloga sprawia ogromną radość, ale też rujnuje portfel :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj co prawda, to prawda :)

      Jesteś moją ulubioną blogerką literacką i wiesz o tym. A poza tym - jesteś świetną dziewuchą i jedyną Twoją wadą jest fakt, że mieszkasz tak daleko.

      Usuń
    2. ooojjj, alem siem zaczerwieniła ... dziękuję, ja proponuję, byście się przeprowadzili do Wrocławia :) to wtedy portfel nie ucierpi, bo moja biblioteczka jest otwarta dla znajomych :) A Puma i Oskar pewnie się dogadają :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, miło mi, ze mnie odwiedzasz już tyle czasu :).

      Usuń
  5. Sto lat Kąciku z książkami i kotem!
    Ciekawych lektur, inspiracji kulinarnych oraz wspaniałych uczt muzycznych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i życzę następnych lat blogowania!
    Poczęstunek robi duże wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie mów, w tym garnuszku jest wódka? :-D Najlepszego i kolejnych fajnych tekstów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bazylku :) A w garnuszku każdy znajdzie coś dla siebie dobrego ;)

      Usuń
    2. Czyli wódkę :D Jeszcze raz - najlepszego :)

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.