Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 19 lipca 2012

Nowy projekt

Kilka dni temu na fejsie napisała do mnie Ada (ta od grafiki mej blogowej):

"Pomysł mam.
Wpadłam na niego dziś szykując kolację.
Bloga kulinarnego zakładam. A jako, że wy często gotujecie bardzo ciekawe i niespotykane szerzej potrawy, chciała bym abyśmy tego bloga prowadziły we trzy.
Nie musicie specjalnie gotować, tylko przy okazji wypasionego śniadania/obiadu/kolacji zrobić kilka zdjęć i dopisać przepis
Co wy na to?"

"Wy" to ja i Asia, niezwykle uzdolniona i wrażliwa osóbka, która prowadzi bloga o szyciu PasteLove (widać kto u niej robi grafiki :) )

I w ten oto sposób, po burzy mózgów, powstał nasz kulinarny blog "Kulinarne wibracje" 

O czym będzie? O wszystkim co z kuchnią związane. Taki jest zamysł. Każda z nas prowadzi inny tryb życia, każda z nas ma inne nawyki żywieniowe. Ada jest wegetarianką, Asia lubi kombinować ze smakami, a ja jestem wiecznie na diecie. To co nas łączy to zamiłowanie do eksperymentowania. Myślę, że to będzie ciekawe doświadczenie. Zapraszam Was zatem oficjalnie do poczucia kulinarnych wibracji oraz dzielenia się swoimi pomysłami. Zaczyna Asia od swojej słynnej smerfnej kawy.

18 komentarzy:

  1. Widzę tam śliczną grafikę, będę obserwować Wasze poczynania :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ^^ Grafika to moja sprawka ^^

      Usuń
    2. hehehe,Futbolowa, jak masz jakieś pomysły, to chętnie skorzystamy :) i zapraszamy :)

      Usuń
  2. Oprócz grafy Ada prowadzi też swoisty serwis techniczny, bo to niezwykle uzdolniona kobita, ale to już chyba ostatnio mówiłam... w tym technicznym serwisie ja i Magda zadajemy pytania, a Ada zawsze wie jak nasze zawiłości rozgonić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie :) ale mamy zdolną kumpelkę :) już nawet nie chcę nic mówić o Twoich manualno-poetyckich uzdolnieniach- kurczę w takim zdolnym towarzystwie zaczynam się czuć jak głupolek ;)

      Usuń
  3. Mag, jak chcesz, to wrzuć tam przepis na moją roladę szpinakową. Udzielam Ci praw autorskich :) Serio, to chyba dość oryginalny przepis i jest naprawdę bardzo smaczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, Drago, ja już myślałam o tobie, by się do Ciebie odezwać w sprawach kulinarnych :) na razie nie ogarniam jeszcze wszystkiego, bo za dużo się u mnie dzieje, ale spoko- biorę roladę z całym inwentarzem :) muszę spróbować ją zrobić

      Usuń
    2. Drago, a może chcesz do nas dołączyć?

      Usuń
    3. A chętnie :) Jeśli tylko mnie przyjmiecie :) Mam kilka przepisów na dzień dobry - ta rolada, pyszny "rosyjski" sernik, genialne śledzie... Jeśli nie boicie się wpuścić Smoka do kuchni, to ja jestem za.

      Usuń
    4. napisałam Ci maila, ale w sumie odezwij się do Ady, to ona Ci wytłumaczy wszystko. i najlepiej załóż fb, bo to nasze forum blogowe ;)

      Usuń
  4. Jeść każdy musi, a jeżeli kulinarne wibracje będą inspirowały do tworzenia pysznych śniadań i obiadków, to ja będę tam stałą bywalczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz zajrzę. Lubię czytać blogi o gotowaniu, pieczeniu, a sama tego robić nie umiem. Yh :D Może będziecie inspiracją, ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz adres, to Ci podeślę to co upichcę :)

      Usuń
  6. powodzenia, mam nadzieję, że będziecie miały wiele radości z tej działalności, haha

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :)
    kasia, zgadnij czyje przepisy będę propagować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznego ;-)
    Jedzenia i czytania ;-)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.