Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Bardzo kulturalny tydzień

Ten tydzień zapowiada się baaardzo kulturalnie, nie tylko literacko, ale i muzycznie. 
W środę warto odwiedzić Mediatekę, a tam:
Spotkanie z reporterką poprowadzi Jacek Antczak.

A pod koniec tygodnia trzy ważne wydarzenia.

Program urodzinowy znajdziecie TUTAJ. Tak tylko podszepnę, ze 28.06. o 17:00 będzie spotkanie autorskie z Mariuszem Szczygłem i Lidią Ostałowską.

A jak już się spotkanie z reporterami skończy, to ruszamy na:
Z plakatu niewiele się dowiecie, więc odsyłam Was do programu.

A na koniec Podwodny Wrocław, czyli, jak to możecie przeczytać na stronie Browaru Mieszczańskiego, w którym festiwal się odbywa:
 Ideą festiwalu jest prezentacja szerokiego spektrum wrocławskiej sztuki – począwszy od koncertów, poprzez wystawy, performance, spektakle, pokazy video art, instalacje, pokazy mody, warsztaty i prezentacje sceny literackiej. Festiwal Podwodny Wrocław to platforma na której spotykają się najbardziej charakterystyczni a także zaangażowani i indywidualni artyści ze środowiska twórczego Wrocławia, twórcy o charyzmatycznych osobowościach realizujący swoje idee artystyczne na wielu płaszczyznach, nie przynależąc do dyktatu żadnego medium tworzących swą sztukę.

A co się będzie tam działo poczytajcie sobie TUTAJ.

To gdzie się widzimy? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.