Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 9 kwietnia 2016

Pożegnanie

Moi Kochani,
w końcu nadszedł ten moment, w którym jestem zmuszona pożegnać Was na jakiś czas. W poniedziałek potwierdziłam w szpitalu w Warszawie przyjęcie na oddział i jutro wyjeżdżam po nowe życie :), jak to mnie lekarza zapewnia. Całą sytuację opisałam TUTAJ. 
Trzymajcie kciuki. A by tak już zupełnie nie zostawiać Was samych, poprosiłam Oskara, by się Wami zajął. Ech...będę tęsknić. Do zobaczenia!

 

16 komentarzy:

  1. Trzymaj się dzielnie! Powodzenia i do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do rychłego zobaczyska. Czekam z niecierpliwością na nową Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się, Bejb. Wracaj nowa, zdrowa i szczęśliwa. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki Madziu! A jak wrócisz obowiązkowo musimy się spotkać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy, a jakże. Bądź dzielna.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny mają moc, a ja mam ogromną i wielokrotnie sprawdzoną, więc wysyłam jej całe mnóstwo, trzymam kciuki i do szybkiego zobaczenia w blogosferze. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę :) Niech moc będzie z Tobą!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, powodzenia, niech będzie dobrze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki i życzenia wszystkiego dobrego przesyłam :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki. Na pewno wszystko będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymamy kciuki i jesteśmy z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Maleńka trzymaj się. Wierzę, że wrócisz z nowym życiem i z nową energią, a w Warszawie się wyściskamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki! Dużo dobrych myśli przesyłam i zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybkiego powrotu do zdrowia! Będę czekać ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, życzę ci dużo zdrowia i jak najszybszego powrotu do nas i na blog. Będziemy czekać.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.