Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 5 kwietnia 2013

Finaliści Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego

Znamy już pięć tytułów, które zostały zakwalifikowane do Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego:
1. William Dalrymple, Dziewięć żywotów. Na tropie świętości we współczesnych Indiach, wyd. Czarne;
2.  Wojciech Jagielski, Wypalanie traw, wyd. Znak;
3.  Lidia Ostałowska, Bolało jeszcze bardziej, wyd. Czarne;
4. Ed Vulliamy, Ameksyka. Wojna wzdłuż granicy, wyd. Czarne;
5. Mariusz Zawadzki, Nowy wspaniały Irak, wyd. W.A.B.
 Liczyłam, że do finału dostanie się Hatzfeld, ale skoro "Sezon maczet" wypadł z listy, to pozostaje mi mocno trzymać kciuki za Lidię Ostałowską. A o tym, kto wygra dowiemy się 17 maja.

2 komentarze:

  1. Znam tylko nazwiska 2 i 3, książki żadnej, ale trzymam kciuki za Czarne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie ja też bardziej za Wydawnictwo :)

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.