Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

wtorek, 4 września 2012

Finaliści Angelusa


Ogłoszono właśnie siódemkę finalistów Literackiej Nagrody Europy Środkowej Angelus 2012. Wśród nich jest aż troje polskich autorów, Czech, Węgier, pisarz ukraiński oraz bośniacki. Z czterdziestki nominowanych odpadła literatura faktu, ale to już Wam wytłumaczy jeden z jurorów - prof. Andrzej Zawada. 

A oto nominowane książki (jak najedziecie kursorem na tytuł i klikniecie to wyświetli się Wam opis):

Uroczysta gala wręczenia Nagrody odbędzie się już 20. 10.2012 roku, a nie tak jak to zazwyczaj bywało na początku grudnia podczas Wrocławskich Promocji Dobrych Książek. Dyrektor wrocławskiego Wydziału Kultury - Pan Jarosław Broda zdradził, że galę poprzedzą spotkania z nominowanymi autorami i być może powstanie z tego mini- festiwal literacki. Ja już sobie ostrzę ząbki i tak jak przy Nike mocno kibicuje Magdalenie Tulli, choć przyznać muszę, że czytałam również powieść Laszlo Krasznahorkaiego i bardzo mi przypadła do gustu. A Wy komu kibicujecie?

2 komentarze:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.