Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 16 lipca 2016

Ciastka kokosowe




Podkradłam przepis mojej współlokatorce, która wczoraj upiekła dwie blachy tych przepysznych ciasteczek. Tylko spróbowałam i odpadłam. Są MEGA i nie wymagają dużo pracy.

Co potrzebujemy:
40 dag mąki krupczatki
25 dag cukru pudru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
15 dag margaryny
2 jajka
2 łyżki śmietany
15 dag wiórków kokosowych
 
Sposób przygotowania:

1. Mąkę przesiać z cukrem i proszkiem do pieczenia. Wsypać wiórki kokosowe, wymieszać.

2. Masło posiekać z wymieszaną mąką, dodać jajka i śmietanę. Zagnieść ciasto.

3. Ciasto rozwałkować i wykrajać okrągłe ciasteczka lub odrywać małe kawałki i formować ciasteczka w dłoniach.

4. Piec w temp. 150°C około 20 min. na lekko złoty kolor.

Smacznego!

2 komentarze:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.