Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 16 września 2013

Finaliści Literackiej Nagrody Nike

Codziennie od 09.09.2013 roku "Gazeta Wyborcza" ujawniała jedno nazwisko autora, który dostał się do finału Literackiej Nagrody Nike. Dzisiaj przedstawiam Wam już całą siódemkę:

Joanna Bator "Ciemno, prawie noc" 
Katarzyna Surmiak-Domańska "Mokradełko"
Justyna Bargielska "Bach for my baby"
Kaja Malanowska "Patrz na mnie, Klaro!"
Igor Ostachowicz "Noc żywych Żydów"
Szczepan Twardoch "Morfina"
Maciej Sieńczyk "Przygody na bezludnej wyspie"

Wręczenie Nagrody odbędzie się 06.10.2013 roku podczas uroczystej gali. I niech mnie kule biją jak nie wyróżnią Twardocha. Ale przyglądając się od kilku lat kolejnym edycjom wcale się nie zdziwię jak dostanie Sieńczyk. Za oryginalność.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, ze nie muszę decydować kto, bo bym nie wiedziała. Już sam finał to wygrani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jestem w szoku, że Pilch odpadł, przecież on ZAWSZE był w finale

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.