Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Święto Książki i kolejny dzień z wyzwaniem


Dzień 21 - książka, która przyniosła ci wielką przyjemność, ale wstydzisz się przyznać, że ją czytałaś.

Nie ma takiej książki. A to dlatego, że nie czuję wstydu z powodu czytania jakiejkolwiek lektury. Niech się wstydzą ci, co nie czytają.

A tymczasem dzisiaj Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Jak go spędzacie? W jakiś specjalny sposób? Głaszczecie dziś swoje zbiory, czule przecieracie okładki, wciskacie nos pomiędzy okładki? Ja sobie zrobiłam prezent. Wprawdzie zrobiłam go sobie w piątek, bo wtedy była premiera, ale jeszcze nie tknęłam stroniczek. Chodzę wokół tej książki i nie mogę się za nią zabrać, bo wiem, że to będzie dla mnie duże przeżycie. Czekam na odpowiedni moment, na odpowiedni klimat, gdy to sobie zapalę świeczkę, zaparzę dobrej herbatki i skubnę kilka ciasteczek. Przede wszystkim jednak muszę uspokoić myśli, które ostatnio gnają jak szalone i nie chcą ani na momencik przysiąść. A to mój skarbek:



A swoją drogą-książkom życzeń raczej się nie składa, więc proponuję, by dzisiejszy dzień ogłosić również Dniem Mola Książkowego.
I z tej okazji życzę Wam samych dobrych lektur, które rozwiną waszą wyobraźnię, otworzą nowe światy, pokażą nowe perspektywy i dostarczą niekiedy rozrywki, innym razem wzruszeń. Samych arcydzieł zatem :).

4 komentarze:

  1. A dziękuje, dziękuje i życzenia Molowi Książkowemu odsyłam telepatycznie:)
    Ja dziś uświęciłam ten dzień złożeniem zamówienia na kilka nowych książeczek. Już się nie mogę doczekać. Czytałam dziś także, pomimo tego, że powinnam zająć się czymś innym, i zamierzam jeszcze poczytać. Pomimo wszystko:)
    Pozdrawiam Molowo (jak Adrian Mole). Buziak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :) Widziałam na fb u Ciebie,że masz w domu więcej Moli Książkowych :) Podoba mi się takie zbiorowe czytanie :) Ściskuję

      Usuń
  2. Podziękować!
    I wzajemnie - wszystkiego dobrego, Mag-molu!
    Poukładałam wczoraj książki, wena na porządki trwa ;-) a prezent przyszedł dziś pocztą, oczywiście książkowy ;-)
    Pozdrawiam zieloniutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnesto- ja uwielbiam układać książki :) Tak sobie przekładać, ustawiać wielkością, albo kolorami, albo autorami, albo seriami :))) A jaki prezent przyszedł pocztą?

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.