Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

30 dni z książką. Dzień 8 - Mało znana książka, która nie jest bestsellerem, a powinna nim być


Jacek Bierut „PIT”

To debiut prozatorski Jacka Bieruta. Wcześniej pisarz wydał kilka tomików wierszy. „PIT” to według mnie niedoceniona książka. Bardzo niedoceniona. Opowieść to nieco mroczna, napisana z pomysłem i trzymająca w napięciu. Akcja rozgrywa się we Wrocławiu, a jej bohaterowie – Tony i Marek codziennie mijają się na mostku. Jeden z nich jest przykładnym mężem, a drugi niespełnionym muzykiem jazzowym, ich losy zaczynają się przeplatać w onirycznej nieco rzeczywistości.

2 komentarze:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.