Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 3 lutego 2016

A we Wrocławiu w lutym dzieje się



Zapraszam na comiesięczny rozkład literackiej jazdy.

Kiedy?
05.02.2016 r. godz. 18:00
Co?
Spotkanie autorskie z Adrianem Bednarkiem
[źródło]
Adrian Bednarek to urodzony w 1984 r. w Częstochowie absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Autor od wielu lat fascynuje się tematyką kryminalną, w tym postaciami seryjnych morderców i II wojną światową. „Pamiętnik diabła" to jego debiut literacki
Witaj w moim idealnym, pozbawionym wad świecie. Mam dwadzieścia dwa lata i wszystko, czego mógłbyś zapragnąć. Idealną dziewczynę jak z okładki, popularnych znajomych, samochód swoich marzeń, penthouse na ostatnim piętrze i perspektywę jeszcze lepszej przyszłości przed sobą. Jestem z tych, którym życia zazdroszczą inni. Tak opisze mnie każdy, kto choć raz mnie widział. A jaki jestem naprawdę? Ci, którzy mieli okazję się przekonać, nigdy nie będą mogli opowiedzieć swojej historii. Żądze siedzące we mnie są tak wielkie, że nie potrafię oprzeć się pokusie ich zaspokojenia. A zawsze dostaję to, czego chcę. Jeżeli wierzysz w niebo i piekło, to ja jestem ludzkim odbiciem diabła. Przedstawiam Ci mój pamiętnik. Gdy go przeczytasz, nic już nigdy nie będzie takim, jakim dotąd Ci się wydawało. Odważysz się? (opis wydawcy).
Gdzie?
Księgarnia Tajne Komplety, Przejście Gancarskie 2
--------------------------------------------------------------------------
Kiedy?
11.02.2016 r. godz. 16:00
Co?
Spotkanie autorskie z Agatą Suchocką
Autorka powieści wampirycznych "Woła mnie ciemność".
XIX wiek. Z amerykańskiego Południa do Londynu przybywa potomek zubożałego rodu, młody Armagnac Jardineux. Bez pieniędzy, perspektyw, niemal bez dachu nad głową, za to z wielkim talentem do gry na fortepianie, młodzieniec szybko trafia pod skrzydła mecenasa młodych artystów – tajemniczego lorda Huntingtona. Protektorat możnego arystokraty oraz przyjaźń z utalentowanym skrzypkiem Lotharem otwierają przed chłopcem drzwi na najsłynniejsze i pełne przepychu salony londyńskiej socjety. Jednakże każdy sukces ma swoją cenę – im jest większy, tym cena wyższa…

Intrygująca historia, ciekawe postaci, doskonale skonstruowana fabuła, bogaty język, nieoczekiwane zwroty akcji i napięcie do ostatniej strony to tylko część powodów, by sięgnąć po tę książkę!
(opis wydawcy).
Wieczorkowi towarzyszyć będzie kameralny koncert na skrzypce. Wstęp wolny.
Gdzie?
Miejska Biblioteka Publiczna, Filia nr 40, ul. Przybyszewskiego 59
--------------------------------------------------------------------------
Kiedy?
16.02.2016 r. godz. 17:00 - 18:00
Co?
Dyskusyjny Klub Książki Kryminalnej 
Opowieść o kobietach mafii i morderstwo jako dzieło sztuki - tym razem dyskusja potoczy się wokół dwóch książek – Jarosława Sokołowskiego „Masa. O kobietach polskiej mafii” oraz Davida Morrella „Morderstwo jako dzieło sztuki”.
Gdzie?
Biblioteka im. T. Mikulskiego we Wrocławiu, Rynek 58, Informatorium, II piętro

--------------------------------------------------------------------------
Kiedy?
24.02.2016 r. godz. 19:00 - 20:30
Co?
Loża Fantastyczna
Loża zaprasza na dyskusję o trzeciej po „Gambicie” i „Punkcie cięcia” powieści Cholewy z cyklu „militarnego science fiction”. Gdyby koniecznie chcieć ująć w jedno zdanie jej treść, można by tu zrobić tak: „Wysłana na skalistą planetę Atropos ekspedycja ratunkowa, której zadaniem jest ocalić odciętych na wiele lat od reszty ludzkości kolonistów, zostaje wciągnięta w niebezpieczną grę z tajemniczym wrogiem... ”. Dodajmy, że „Forta” jest laureatką Nagrody im. Janusza Zajdla za rok 2015 oraz że została wyróżniona przez jury Nagrody Literackiej im. Jerzego Żuławskiego.
Gdzie?
Biblioteka im. T. Mikulskiego we Wrocławiu, Rynek 58, Biblioteka Niemiecka, I piętro



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.