Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

wtorek, 1 maja 2012

30 dni z książką (28) o tym jak głupi ma szczęście i o majowym maju.


                    Dzień 28 - książka, której przeczytania bardzo żałujesz

Nie ma takiej książki. 

Ja chyba naprawdę pójdę jutro wysłać totka. Nie dość, że wygrałam bilety na dzisiejszy koncert Europe, to na dodatek dziś rano wlazłam na fb i jednym kliknięciem stałam się posiadaczką wejściówki na jutrzejszy koncert Marcusa Millera. A przed nim gra Napiórkowski ze swoim zespołem i na deserek Leszek Możdżer :)))).
A jak już się chwalę, to jeszcze Wam napiszę, że u Roberta z Notatnika Kulturalnego wygrałam książeczkę "Śniadanie z Sokratesem". Dziękuję za uwagę. :)

A tymczasem :

Miłego dnia.

9 komentarzy:

  1. To nie jest taki głupi pomysł z tym toto lotkiem - co ci szkodzi, skoro masz taką passę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że dopisuje ci szczęście, graj w różne rzeczy jak najczęściej, niektórz serio maja w tej materii dużo pomyslności, może to znak!!! graj! miłej majówki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustlik szczyńściorzu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz szczęście :) Gratuluję :P

    I udanej majówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wam również udanego weekendu majowego zyczę :)

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.