Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 26 stycznia 2012

The Muppets Show


Jak ja czekałam na ten film! Pamiętacie Muppety? No kto by nie pamiętał? Lalki stworzone przez Jima Hensona zdobyły serca milionów ludzi na świecie. A wszystko zaczęło się w 1976 roku, kiedy to w amerykańskich domach na ekranach telewizorów pojawiła się gadająca, niezwykle sympatyczna żaba zwana Kermitem, tudzież- Kermisiem, zapowiadająca nowe show. Czas więc na muzykę, czas na wielkie widowisko, w którym aż roi się od świń, miśków, żab, kur oraz różnych dziwacznych stworów.
A oto i nasi artyści:
Kermit i Miss Piggy


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zwierzak i Dr Teeth and The Electric Mayhem utworze Bohemian Rhapsody
  Scooter
 Beaker
 Foozie
 Gonzo
 Statler i Waldorf
 Rowlf
Swedish Chef i jego przepis na "Fishi"

 I cała reszta
A na deser moja ukochana....

I którego Muppeta najbardziej lubicie?





17 komentarzy:

  1. Ciasteczkowy Potwór! Chrup chrup! ;-D
    I ten zielony co mieszkał w koszu na śmieci, ale on z Ulicy Sezamkowej był. Też się liczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, Muppety, to Muppety, ale wielu sie mylą z Ulica Sezamkową.

      Usuń
  2. Ada - to Oskar Zrzęda.

    A ja idę w poniedziałek z moją osobistą małpiarnią na Muppety do kina :) A potem im każę z tego napisać recenzję na ocenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dragonella dzięki za przypomnienie :-D On jest taki zabawny ;-P

    Mag a widziałaś jak Kermit, Piggy i Fozzie pomagali budować dom w Extreme Makeover: Home Edition?
    http://www.youtube.com/watch?v=OxCO1Up1sfY

    OdpowiedzUsuń
  4. To co napiszę, może zaskoczyć. Nie oglądałam nigdy Mapetów:( Jakoś nie miałam okazji. Widziałam zapowiedz kinową i wydaje mi się, że zrobili chyba dużą krzywdę postaciom i widzom. Wczoraj w Trójce była krótka audycja, podczas której słuchacze dzwonili i dzielili się swoimi przemyśleniami i wspomnieniami ze starych odcinków.
    Ten najnowszy film chyba nastawiony jest głównie na odbiór masowy, bo nie wydaja mi się, żeby oddawał ducha Mapetów. A może się mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałaś Mapetów?! Mamma mia! A Fraglesy oglądałaś? Albo chociaż Ulicę Sezamkową? Powiem tak: byłam na filmie, rozerwałam się, bo uwielbiam i Mapety i musicale. Fakt, film jest nastawiony na masowy odbiór, to widać, ale myślę,że postacie jednak zachowały swojego ducha.

      Usuń
  5. Kolmanko.
    Widziałam nowe Muppety, oglądałam w dzieciństwie i potem też jak już byłam duża. CUDO!!
    A ten nowy film? hmm powiem tak pierwszą połowę ciężką było mi przetrwać. To czysta bajka dla dzieci, do tego w konwencji musicalu, okrutnie zdubbingowana, słowem się męczyłam troszkę, ale potem jak już się pojawiły Muppety już było dooobrze. Niektóre kwestie mistrzowskie, inne takie sobie, dubbing bardzo dobry, oprócz Kermita:(. Ja się bawiłam zacnie, a pod koniec się nawet wzruszyłam. Ale zastanawiam się czy gdybym obejrzała ten obraz nie będąc wcześniej skażoną miłością do Muppetów, to czy mnie by to jakoś obeszło?
    Muppety są cudowne, obejrzyj sobie na youtube Szwedzkiego kucharza. Absurd w czystej postaci:))

    MAG-moje serce należy do Bikera! Rozczula mnie zupełnie. Fozzie jest cudny, no i chłopaki na balkonie:))aaa i Zwierzak! Nie przepadam natomiast za Kermitem.
    Mój ulubiony odcinek pamiętany już jako dorosła to odcinek z Alicją w Krainie Czarów jak zjadła grzyby halucynki. Oglądałam to i nie wierzyłam, że to możliwie!:)
    Mahna Mahna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kooochana, mnie mania mapetowa w dzieciństwie złapała, nie to,że teraz poszłam za masami :) Ja uwielbiam Piggi, znaczy się wkurza mnie okrutnie swym zarozumialstwem,ale z drugiej strony jest w tym rewelacyjna. No i trochę ją rozumiem, bo ten Kermit za grosz nie ma w sobie nic z prawdziwego żaba. Wziąłby się zab jeden i się określił, a nie biednej Piggi tylko nerwy psuł. A Bikera tysz lubię, nie dlatego,ze mamy podobny kolor włosów ;). A Zwierzak jest bezkonkurencyjny! No i oczywiście krówki. A Szwedzkiego kucharza też uwielbiam, ryczę ze śmiechu na nim- ten odcinek ze spagetti jest nie do pobicia :)

      Usuń
  6. Ojejku! I love it! ;)

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie:

    papierowyazyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej chyba lubię Kermita, no i zgryźliwych tetryków na balkonie ;-) Pooglądałabym stare odcinki, ech... Czemu tego nie puszczają, tylko jakieś hanymontany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnesto, ja to na youtube oglądam, bo nawet jakby puszczali mapetki w tv, to i tak tv nie mam, więc pozostaje internet

      Usuń
  8. Kocham Muppety i cieszę się niezmiernie, że wróciły. Nie będę oryginalny: moimi ulubionymi są Piggy oraz Statler i Waldorf, ale każdy jeden ma swój urok: Kermit, Fozzie, Dr. Bunsen Honeydew...

    A tak w ogóle, to słyszałem, że FOX zamówiło już zupełnie nowe odcinki Muppet's Show. Mam nadzieję, że wrócą do starej formuły.

    A jeśli ktoś jeszcze tego nie czytał, polecam świetny tekst na ich temat, jaki niedawno ukazał się na filmwebie: http://www.filmweb.pl/article/Kermit+obala+PRL-81489

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe odcinki? Jeeej , to rewelacja! Ciekawe jakie gwiazdy będą zapraszać

      Usuń
  9. Zapraszam Cię do zabawy "Nasze ulubione seriale". Szczegóły u mnie:)
    Pozdróweczka!
    Wybacz, że tak bez żadnych komentarzy dodatkowych i na temat, ale muszę jeszcze wysłać kilka takich powiadomień:)
    Manha Mahha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papryczko- dziękuję,ale nie wezmę udziału w zabawie, bo nie oglądam seriali

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.