Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 12 października 2013

Spotkania Angelusowe już od poniedziałku

Przypominam moi kochani, ze już od poniedziałku będziecie mogli poznać pisarzy nominowanych do Literackiej Nagrody Europy Środkowej "Angelus". Poniżej plakat z rozpiską spotkań.
Dzięku uprzejmości Pani Izabelli Zalewskiej z Wydziału Kultury mam dla Was dwa podwójne zaproszenia na uroczystą galę, która odbędzie się 19.10.2013 roku w Teatrze Capitol we Wrocławiu. Kto pierwszy ten lepszy! Piszcie na mojego maila magdalena.wolowicz@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.