Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 20 października 2013

Notka biograficzno-blogowa

 

O blogu:
"Kącik z książkami" to moja przestrzeń, w której lubię przebywać, bo opowiadam tu o mojej największej pasji- o książkach. Przeczytacie tu również trochę o życiu, gotowaniu i o tym, co mi wpadnie do głowy. Mam nadzieję, że będzie Ci tu wygodnie.

Wszem i wobec informuję, że mój blog nie jest miejscem promocji żadnego z wydawnictw. Nie zamieszczam tutaj zapowiedzi książek, ani też żadnych reklam, nie promuję książek, jedynie o nich piszę i staram się zawsze dobierać takich autorów, którzy raczej mi się spodobają. Dlatego na mym blogu rzadko pojawia się negatywna ocena, bo zazwyczaj trafiam na dobre książki.

Chętnie podejmę współpracę z wydawnictwami, autorami oraz portalami, zasady są do ustalenia.

Kontakt: magdalena.wolowicz@gmail.com





2 komentarze:

  1. Bywasz tu i tam, hm :) Poruszasz się po świecie literackim szybciej niż "piorun kulisty" :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.