Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 20 października 2013

No to pokombinowałam!

No to poszłam po bandzie z nowym interfejsem, mi się podoba, bo jest totalnie odjechany i w sumie nic się w nim nie zgrywa. Nic na to jednak nie poradzę, że kocham kicz, co nie znaczy, że treści na blogu też się zmienią w kiczowatą papkę. Otóż, nie. Dlatego, by był jakiś porządek wprowadziłam menu poziome, które funkcjonuje jak zakładki. Na stornie głównej będą pojawiać się wszystkie posty, jakie będę publikować na blogu, ale oprócz tego będą również w zakładkach, więc jeśli ktoś będzie sobie chciał odnaleźć któryś z postów wrzuconych jednego dnia, będzie mu łatwiej. Tak to sobie wymyśliłam. A zakładki zrobiła mi Ada, jak zwykle z całego serducha dziękuję za cierpliwość do moich wizji :).
Aż boję się zapytać, ale cóż: co sądzicie?

4 komentarze:

  1. Jest superowo ;) Kicz to pojęcie względne. Pamiętasz szufladę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, no ja kocham kicz, ale nie każdemu się to może podobać, ale to w końcu mój blog :)

      Usuń
  2. Muszę się przyzwyczaić. Na razie się lekko gubię...

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.