Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

wtorek, 1 października 2013

Mam trzy latka



Mamy trzy latka. Już albo dopiero. Co tu dużo pisać Wy, którzy tu wchodzicie wiecie czego się spodziewać-jednego wielkiego chaosu kulturalno-prywatnego. I niech tak zostanie, bo mi dobrze w tym chaosie. Dziękuję wszystkim, którzy mnie odwiedzają, wpadają na herbatkę do mojego Kącika. Przez te trzy lata nawiązałam dzięki blogowi kilka wartościowych znajomości, które wyszły poza wirtualny wymiar. Są też znajomości utrzymywane tylko w blogosferze, ale ciągle mam nadzieję na poznanie Was w realu.

Tak sobie myślę, że kilka nowości wprowadzę na stronę. Przede wszystkim, jak mi tylko Ada pomoże :) (to właśnie jej zawdzięczam ten piękny bannerek urodzinowy, za który baaardzo dziekuję), chciałabym wprowadzić menu poziome, by trochę uporządkować ten mój śmietniczek. Co z tego wyjdzie- zobaczymy.

Do grafiki się przywiązałam i nie wyobrażam sobie już mojego bloga bez kociego Łajzy i Lady. Boszzz, jaką ona ma figurę! ;)

Ale planuję też nowe wątki. Jak już zapewne zauważyliście, częściej umieszczam informacje o różnych ciekawych wydarzeniach związanych z literaturą. Chciałabym, by mój blog stał się mini-informatorem kulturalnym. Postaram się Was na bieżąco informować o ciekawszych spotkaniach, ale tylko tych, które odbywają się we Wrocławiu, bo nie jestem w stanie ogarnąć wszystkiego.

Zainspirowana książką Bogusława Deptuły „Literatura od kuchni" chcę wprowadzić na blogu literacką kuchnię. Uwielbiam gotować, eksperymentować w kuchni, a czemu nie miałabym połączyć moich dwóch pasji? Co o tym sądzicie?

Takie to mam plany, co z tego wyjdzie? Pewnie niezły bigos, ale mam nadzieję, że Wam posmakuje.

Dziękuję za te trzy lata, za komentarze, które zostawiacie, za spotkania, za wasze blogi, które często są inspiracją dla mnie samej. A teraz dmuchamy świeczki, na trzy-czteeeryy!!!!


17 komentarzy:

  1. Łiiiiii!!! Jupiiii!!! Syćkiego naj :) Cmok przesyła Smok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cmoka dla smoka w podzięce, torcika proszę sobie odkroić ile dusza zapragnie :)

      Usuń
    2. Nie kuś, bo wtrąbię cały...

      Usuń
    3. Zostaw chociaż trochę dla Hipcia :)

      Usuń
    4. Hipek mnie bardzo kocha, więc z pewnością odstąpi mi swoją porcję.

      Usuń
  2. Uwielbiam Twój bigos, tortu też zjem trochę ;-)
    Życzę zdrówka, pomysłów, czego tam sobie tylko chcesz...
    Ściskam Cię mocno wraz z kotem.

    PS. Uświadomiłaś mi, że ja blogowo też wkrótce 3! Niesamowite, jak ten czas leci....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnesto, bardzo dziękuję za ciepłe słowa, a ja pamiętam, że Ty też równolatka moja :) I to chyba też w październiku :). Leci, leci czas i rzeczy się zmieniają i oby tylko na dobre. Ściskam

      Usuń
  3. Dmuch!!! :) Mag to zacna rocznica i czas na zmiany jeśli tylko masz na to ochotę i czujesz inspiracje. Ja zaglądam do Ciebie od bardzo dawna i z wielką przyjemnością będę podążać za Tobą nawet w kierunku kuchni ;) Wszystkiego naj naj. p.s baner rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Virgo, ja u Ciebie też uwielbiam przesiadywać szkoda, że tak rzadko piszesz na blogu. Ach i zbieram dla Ciebie ołówki, hurtem wyślę:)

      Usuń
  4. Sto laaat, sto laaat! Trzy lata to naprawdę sporo, gratuluję pasji i wytrwałości. I życzę wspaniałych doznań kulturalnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ogromne dla Ciebie za te trzy latka :) no i czekam na nowości, pomysł z kuchennymi postami - jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego na kolejne, równie udane lata blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie alkohol, pytam?! Bigos może być. Czekam :)
    No i oczywiście lat pińcset etc. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazylku, za kotem poszukaj, może jakaś flaszeczka się zagubiła ;)

      Usuń
  8. bardzo Wam wszystkim dziękuję za ciepłe słowa :) Aż mi się na serduszku miętko robi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczności i kolejnych owocnych lat w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.