Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 23 grudnia 2012

Bożonarodzeniowo

Moi Kochani,
życzę Wam przede wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt,
inspirujących rozmów,
wciągających lektur,
pięknych zapachów rozchodzących się z kuchni
i smakowitych potraw na stole wigilijnym,
dobrego trawienia i pogody,
by na spacer można się przejść po wybornej kolacji,
uśmiechniętych Aniołów
i trafionych prezentów.
Wszystkiego dobrego.
A na koniec zostawiam Was z najpiękniejszą polską koledą:


10 komentarzy:

  1. Wspaniałych, radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo miłości! I książek!! :D
    PS. I najbardziej wypasionego prezentu pod choinką. Np. martenów w renifery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazyl, nie uwierzysz, ale mam kozaki z reniferami...poważnie :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Gdyby była mowa o kim innym, pewnie bym nie uwierzył :P Dużo ciepełka w reniferkach :)

      Usuń
  3. Wesołych Świąt! I prezentów książkowych idących w kilogramy :)

    moc pozdrowień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak sobie pomyślałam, że ten Gwiazdorek ma trochę przechlapane z molami książkowymi :)

      Usuń
  4. Udanych świąt! Oby to był miły dla Ciebie czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych, rodzinnych i niezapomnianych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.