Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 19 czerwca 2016

Zaproszenie na wyjątkowe spotkanie

Moi Kochani,
jeśli nie macie planów na środowy wieczór, to wpisujcie w kalendarze spotkanie z człowiekiem Północy. Mikołaj Golachowski, biolog, przewodnik po obu biegunach, znawca Arktyki i Antarktyki będzie we Wrocławiu opowiadał o swoich przygodach i spotkaniach nie tylko z antarktycznymi słoniami. 
Jeśli nawet macie plany, to warto je zmienić, bo spotkanie z Mikołajem, to będzie miłe uwieńczenie dnia. 
Mam nadzieję, że czytaliście jego książki. „Czohrałem antarktycznego słonia" została wydana niedawno w Marginesach. O tej rewelacyjnej książce pisałam TUTAJ. Mikołaj wydał jeszcze dwie książki dla dzieci - „Pupy, ogonki i kuperki"  (o niej niebawem na blogu) oraz „Gęby, dzioby i nochale".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.